Kontakta oss på 031-127 111 eller info@ioi.se

När mötte du en Mystery Visitor senast?

Mystery VisitorMystery Visitor är en metod att mäta leveranser av upplevelser i serviceintensiva branscher. Det handlar om att mäta kvalitet, inte minst i förhållande till kunders förväntningar och utställda löften, och att sätta kundvård och bemötande i fokus. Målet är att hitta förbättringsområden i verksamheten som går att utveckla systematiskt, oberoende av enskilda medarbetare.

En Mystery Visitor opererar anonymt men mindre standardiserat än inom Mystery Shopping, eftersom det ofta handlar om undersökning av mer komplexa tjänstepaket. Mystery Visitor är en kvalitativ metod som syftar till att få svar på hur väl ett företag lever upp till sina egna mål och erbjudanden.

Ibland inkluderar vi undersökningsmetoden Mystery Visitor som ett moment tillsammans med en mer genomgripande Genomlysning, som bland annat brukar omfatta intervjuer med kunder, medarbetare och chefer.

Ladda ner i vårt produktblad om Mystery Visitor.

 

Hör av dig så berättar vi mer om vad en skräddarsydd Mystery Visitor undersökning kan göra för dig!
Kontakta oss på 031-127 111 eller mejla till info@ioi.se.
Alternativt fyller du i formuläret nedan till höger så kontaktar vi dig.

»crosslinked«

Print Friendly
Sök på webbplatsen

Citatet:

"Vare sig vi vill eller inte, vare sig det är rätt eller fel, kommer det alltid att vara kundens uppfattning som ligger till grund för värderingen av oss."

Maria Lilja

Sagt om oss:

- Bollplanksavtalen med Idé & Information är utvecklande både för mig och för flera av våra filialchefer. Vi både ser och känner direkt nyttan av insatserna i form av ökad medvetenhet för beteende- och kommunikationsfrågor.

Jan Ejdebäck, YIT
Copyright 2013 Idé & Information.
css.php